Allmänna villkor

Allmänna villkor för köp av digital tjänst hos Mindfully Sweden

Allmänt

Dessa villkor gäller för köp av digitala tjänster från Mindfully Sweden (“vi”, “oss” eller “företaget”) till dig som konsument (“du” eller “kunden”). Genom att köpa och använda vår tjänst accepterar du dessa villkor.

Tjänstens innehåll

Vår tjänst består av en digital meditationsplattform som ger tillgång till guidade meditationer och andra relaterade funktioner. Tjänsten tillhandahålls via vår webbplats, app och genom utvalda återförsäljare.

Vid köp genom en återförsäljare kan specifika köpvillkor och hantering av betalning, ångerrätt och reklamationer skilja sig från våra egna. Vi hänvisar därför till återförsäljarens köpvillkor för sådana köp.

Pris och betalning

Priser anges i svenska kronor (SEK) inklusive moms. Betalning sker via de betalningsalternativ som erbjuds vid köptillfället. Vid prenumerationstjänster debiteras du löpande enligt det valda abonnemanget.

Ångerrätt

Enligt distansavtalslagen har du 14 dagars ångerrätt från köpet. Om tjänsten har påbörjats med ditt samtycke inom ångerfristen, och du har tagit del av innehållet, kan du dock förlora din ångerrätt. För att utöva ångerrätten kontaktar du oss via e-post på support@mindfully.nu.

Viktigt: Ingen ångerrätt vid omedelbar åtkomst

Genom att slutföra ett köp där du får direkt tillgång till vår digitala tjänst, godkänner du att tjänsten börjar tillhandahållas omedelbart och att din ångerrätt därmed upphör enligt distansavtalslagen (2005:59).

Vad innebär omedelbar åtkomst?

Omedelbar åtkomst innebär att du direkt efter genomfört köp får tillgång till den digitala tjänsten utan väntetid eller ytterligare aktivering. Detta kan exempelvis innebära att du kan börja använda appen, streama eller ladda ner innehåll direkt efter betalning. Eftersom tjänsten börjar levereras omedelbart, förlorar du din ångerrätt när du genomför köpet och godkänner villkoren.

Reklamation

Om tjänsten inte fungerar som utlovat har du rätt att reklamera inom tre år från köpet i enlighet med konsumentköplagen.

För att reklamera en tjänst, kontakta oss på support@mindfully.nu med en beskrivning av problemet samt relevant information om ditt köp.

Ansvarsbegränsning

Vi ansvarar inte för avbrott eller störningar som beror på omständigheter utanför vår kontroll, såsom tekniska problem hos tredjepartsleverantörer eller force majeure.

Ändringar av villkor

Vi förbehåller oss rätten att uppdatera dessa villkor. Väsentliga ändringar meddelas i förväg via e-post eller i tjänsten.

Köp via återförsäljare

Vid köp av vår digitala tjänst genom en återförsäljare gäller återförsäljarens egna köpvillkor. Detta innebär att ångerrätt, reklamation och andra villkor kan skilja sig från våra egna. Vid frågor om sådana köp, vänligen kontakta återförsäljaren direkt.

Kontaktuppgifter

Mindfully Sweden AB
Webbplats: www.mindfully.nu
E-post: support@mindfully.nu
Adress: c/o Norrsken House Birger Jarlsgatan 57C box 69
Postadress: 113 56 Stockholm

Dessa villkor gäller från och med 2025.

Undrar du över vår personuppgiftspolicy, hittar du dem här.